lunes, 21 de julio de 2008

Estrategia caracol.

V Barcelone nic noveho. Aj tak sa da opisat pritomnost. Nic noveho az na to ze zelena linia nefunguje medzi niektorymi stanicami, nic noveho az na to ze davali v kine cesky film a ja som na nom bola, nic noveho az na to ze som v sobotu piekla empanadas a mali sme doma hosti, je leto, je teplo.

Nedavno som videla jeden film, ktory na mna dost zaposobil. Vola sa Operacion Caracol (operacia slimak). Je to kolumbijsky film asi tak zo 70-80 rokov. Skupina najomcov ktory obyvaja stary zchatraly dom uz po dlhe desatrocia ma byt vystahovana, sice zakonne ale dost neludsky. Pre nich je ta budova vsetkym, pre majitela su to len tehly a omietka, pretoze je to velmi lukrativne miesto. Majtel sa snazi za kazdu cenu ten dom dostat do vlastnictva. Najomcovia sa za pomoci ludi a susedov rozhodnu cely dom premiestnit, tehlu po tehle, okna, dvere a vsetko co k tomu patri. Presne tak ako slimaci.

No hay comentarios:

Blog directory Add to Google Reader or Homepage Subscribe in Rojo
Subscribe in a reader

Vamos, sigueme

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner